تاريخ : سه شنبه 18 / 4 / 1391برچسب:, | 21:41 | نویسنده : mahdieh

 اصفهانیه داشته توی اتوبان باسرعت 180 كیلومتر در ساعت میرفته كه
پلیس با دوربینش شكارش میكنه
و ماشینشو متوقف میكنه
پلیسه میاد كنار ماشینو میگه : گواهینامه و كارت ماشینو بدین .
اصفهونیه میگه : من گواهینامه ندارم
این ماشینم مال من نیس
كارتا ایناشم پیش من نیس
من صاحاب ماشینو كشتم و جنازشم انداختم صندوق عقب
حالام داشتم میرفتم از مرز فرار كنم
كه شما منو گرفتین
پلیسه كه حسابی حیرت زده شده بوده بیسیم میزنه به فرمانده اش و عین قضیه رو تعریف میكنه و درخواست كمك میكنه.
فرماندشم میگه تو كاری نكن من خودم دارم میام .
فرمانده در اسرع وقت خودشو به محل میرسونه و به راننده اصفهونیه میگه : آقا گواهینامه ؟

اصفهانیه گواهینامه‌اش رو از تو جیبش در میاره میده به فرمانده. فرمانده میگه: کارت ماشین؟

اصفهانیه  کارت ماشین که به نام خودش بوده رو از تو جیبش در میاره میده به فرمانده.

فرمانده میگه: در صندوق عقب رو باز کن.

اصفهانیه درو باز میکنه وفرمانده میبینه كه صندوق عقبم خالیه 

فرمانده که حسابی گیج شده بوده،

 

 

 

 

 

به اصفهونیه میگه: پس این مأمور ما چی میگه؟

 

 

 

اصفهونیه میگه: چی چی میدونم والا جناب سرهنگ!

 

 

 

 

 

حتماً الانم میخَد(می خواهد) بگد من داشتم ۱۸۰ تا سرعت میرفتم؟




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پیچک